wtorek, 5 czerwca 2012

Angels, heels and rings







jak tylko skończy się sesja- będą stylówki

17 komentarzy:

  1. No to trzymam kciuki za sesję bo stylówek nie mogę się doczekać.
    Fajny obuw widzę na fotkach i zazdroszczę trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko udało mi się dorwać za grosze na allegro zanim zaczął się jeszcze szał by nosić je zeszłej zimy. Pamiętam, że koleżanka z UK już dużo wcześniej pisała mi, że kupuje futro... Więc pomyślałam, że też to zrobię.
    Potem nagle futra stały się bardzo trendy i ich ceny bardzo podskoczyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są super! A pierwsze zdjęcia z aniołkami i biedronkami mnie powaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na biżuterii to Ty się znasz jak mało kto!
    ha, ja na szczęście sesję mam już za sobą, jakoś udało mi się wszystko zaliczyć w zerowych terminach. jednakże licencjat się jeszcze pisze co jest mało fajną sprawą :x
    czekam na stylówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the rings!

    www.constance-victoria.blogspot.com

    x

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjecie jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna biżuteria! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki, ale nie, zapłaciłam za nią aż 40 zł i bardzo ją lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha świetne zdjęcia! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo mi się właśnie taki marzy, ale najpierw musiała bym chyba zejść do platyny żeby coś takiego osiągnać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    KISSES FROM ITALY

    GIUSEPPE

    OdpowiedzUsuń
  12. co miałaś na sobie w momencie kiedy robiłas zdjecie butów bo powiem Ci, że zaciekawiło mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty bardzo fajne. To tylko moja sugestia, nie myślałaś może o zmianie rozmiarów zdjęć np na bardzo duże? Bo oglądanie tych jest bardzo nie wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjecia generalnie swietny blog! zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń