sobota, 2 czerwca 2012

bling










19 komentarzy:

  1. boskie biżu a sobraniami z poprzedniego posta bym nie pogardziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem u Ciebie pierwszy raz i nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia!
    są piękne, choć piękne to za małe słowo.
    tak trzymaj, buziaki Kochana :***
    jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie
    oczywiście pozwolę sobie dodać Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sposób na wyeksponowanie biżuterii. Tak na marginesie - super blog, absolutnie dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz tą biżuterię, bardzo podobają mi się pierścionki! i same zdjęcia są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo! cieszę się, że mimo że dopiero zaczynam to już się podoba. :)
    mam nadzieję, że kolejne posty będą Cię również ciekawiły.pozdrawiam ciepło i zazdroszczę biżuterii!

    OdpowiedzUsuń
  6. i love this <3

    xoxo oana

    www.style-muses.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej to od razu wrzuciła bym 100 notek, ale niestety czas mi na to nie pozwala :( Mam jednak nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się rozwinąć trochę skrzydła.

    Tobie również życzę powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze jakie świetne ;]

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;]

    karmeloveciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow. lovely accessories you have !! :D
    xx
    http://cirqueduseneca.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń