piątek, 15 czerwca 2012

neon shorts








shorts,bracelet,sandals -h&m, jacket- warehouse, necklace- six

pewnie się zastanawiacie gdzie ten neon?? jestem amatorem jeśli chodzi o fotografię, nie wiem jak wydobyć (bez chamskiego obrabiania) prawdziwe kolory z niektórych rzeczy. Pewnie siła tkwi w oświetleniu. Eee tam. Dokształcę się jeszcze w tym temacie. Pierwsze dwa zdj zrobiłam sama resztę mój ruchomy statyw xD który kompletnie nie zna się na aparatach i za każdym razem pyta którym przyciskiem robi się zdjęcie xD
No nic, ciekawa jestem co myślicie o takim połączeniu: krótkie sportowe spodenki, marynarka i biżuteria w stylu glamour
allegro (przez przypadek wystawiłam podwójnie)

27 komentarzy:

  1. świetna biżuteria!! ale najbardziej podobają mi się szorty!! rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię połączenie sportu a klasyką, plus jeszcze ten neon, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great outfit. i like the jewellery :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cool Love the necklace! Thanx for stopping by my blog! Hope to see more of you soon!
    xoxo asiahlynn

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh I totally love your shorts, and your legs !! You look so classy !

    Thanks for your comment girl, I hope to hear from you soon ;)

    xx





    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look ale najlepsze to masz nogi <3
    zazdroszczę ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria.

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    przez-fioletowe-okulary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli chodzi o kamizelki to polecam new looka :) tam kupiłyśmy za 40zł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka prawda, faceci się boją mody, która podoba się kobietom. Boją się wzorzystych rajstop, butów na koturnie, kombinezonów i takich tam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki! strasznie fajny naszyjnik masz.
    i ten... czy ja widzę na łydce jakiś tatuaz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś byłam ale już nie wiek na to :) o rany naszyjnik mnie zabił - jest Cudowny ! <3 szorty też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzkę kupiłam już dawno w Londynie i to niby H&M trend. A kocham ją ponad życie bo jest z grubego materiału i dobrze się układa. Widziałam ze ktoś na allegro sprzedawał białą jeśli cię taka interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja właśnie się zbieram do zrobienia pierwszego i modlę się żeby bardzo nie bolało!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo spodobało takie nietypowe połączenie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie :) sportowa elegancja to mocny trend tego lata. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń