piątek, 1 czerwca 2012

smoking










gift form Natalia <3

21 komentarzy:

  1. wow, te papierosy wyglądają tak stylowo!
    dzięki za komentarz u mnie, buty kupiłam w Berlinie. polowałam na takie od dłuższego czasu, a w Warszawie ciężko znaleźć fajne sneakersy w rozsądnej cenie :) te są marki Bull Boxer

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. sa rownie piekne jak niedobre niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. o kiedys takiego paliłam, są całkiem całkiem lecz preferuje inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowe papierosy <3 słyszałam o nich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha nice.
    I would almost start smoking hihi.
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne!ale nie popieram nałogu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie zarąbiste! <3 obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ te papierosy są... ładne!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. sobranie oddawaj! co z tego ze to sety i smakują jak mocne ale dla kolorku warto<3

    OdpowiedzUsuń
  10. sobranie! <3 kocham je, chociaż są paskudnie mocne, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. te papierosy są okropne w smaku ALE TAKIE PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 tylko tyle mogę powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę papierosów ale te są ŁADNE, wręcz PIĘKNE ;)) brzmi absurdalnie :D

    SErdecznie zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is because of the realistic effects that are included in the better programs.

    The new trend today in learning to play guitar is by online.
    When learning how to play guitar chords, the more chords you learn,
    the simpler it will get to learn new ones.

    My blog post: how to play the guitar for beginners

    OdpowiedzUsuń